Re: silikonowa klawiatura

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 13:10:41 MET DST

Użytkownik "E." <janneta@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dcq6cv$ssk$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Czy taka klawiatura jest wg Was warta swojej ceny (50 zl):
> http://tinyurl.com/93zw4
> http://www.paylessgroup.net/108show.jpg
> Ponoc ciszej pracuje i lekko wchodza przyciski. Czy ktos z Was uzywal i ma
> jakas opinie ?

Zajezdza mi Mango Gdynia...
Znajoma testowala to na wlasnej skorze: za nic w swiecie by tego nie kupila.
Ja mialem gumowe przyciski w klawiaturze do palmtopa - sprzedalem ja w 3dni
od zakupu...
IMO przyciski musza byc plastikowe wciskane i tyle. Dla mnie klawiatura
warta 50zl to jakis prosty Logitech, a klawiatura warta 100zl to Logitech
UltraX Flat;)
Ja bym sobie gumiakiem glowy nie zawracal. Moze ja po prostu nie umiem sie
do takiej przyzwyczaic i juz. Jednak jest inaczej i gorzej niz na zwyklej -
jedyny + to to, ze jest ciszej (chyba ze liczymy w pierwszych godzinach
pisania na niej te wszystkie bluzgi ktore wydaje piszacy, jak nie moze
zalapac sily nacisku zeby wyskoczyl 1 znak itd itp).

Pozdrawiam
Mikolaj