Re: Compaq + kontroler RAID SI?

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 13:12:40 MET DST

> Jest szansa że się mylisz. U mnie w Compaq EN można w BIOSie włączyć opcję aby
> pisał co robi. Jeżeli się jej nie włączy to podczas startu mam śliczne wielkie
> logo Compaqa.
> Co do SCSI u mnie to się ustawia w BIOSie. Zabawne jest to że wyłączenie
> wyświetlania tego co komputer robi przy starcie zawiesza go. Ale jak pisze co
> robi to uruchamia się ;-) z kontorolera RAID SCSI.

Hmm...
Przejrzę to w takim razie jeszcze raz pod tym kontem.
Problem jest z tym taki, że muszę
restartować BIOS płyty jeżeli chcę zmienić konfigurację
urządzeń podłączonych pod IDE, bo inaczej ich nie
rozpoznaje :-))) Więc po każdym wyzerowaniu
muszę od nowa skonfigurować
(a raczej spersonalizować :-))) )
BIOS - co jest już trochę denerwujące
zważywszy na to ile się
nagimnastykowałem przy tym sprzęcie :-)))

Pozdrawiam i dziękuję za informację:
Pajchiwo