Re: Pionowa mysz

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 13:09:40 MET DST

Misiek wrote:

> Joy raczej tak samo (a nawet bardziej daje w kosc nadgarstkowi),

To prawda, bo w tym przypadku też wykręcasz rękę w nadgarstku na boki. Mnie
raczej chodzi o coś w rodzaju "nieruchomego" uchwytu joysticka, który jest
przesuwany po biurku jak mysz. Nawet coś takiego sobie zaprojektowałem,
gorzej natomiast z wykonaniem. Plusem tego jest naturalny uchwyt i ruch
"prawie" całej ręki przy przesuwaniu.

JaromirD

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".