Re: Nowy kompek do 1000 zl

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 21:12:32 MET DST

Blesso napisal:
> Co do zintegrowanego ukladu graf. to jak ktos widzial co sie dzieje z
> taka grafa po 2 -3 latach to wie

Różnie bywa, ale lepsze chipy moim zdaniem nie mają problemu z jakością.
Ew. można poszukać jakiegoś starego Matroksa zamiast Radeona, ale różnica
w cenie będzie znikoma.

> do tego jakosc obrazu z Ati jest przewaznie lepsza nicz z tanich
> kart na nvidia (czy np zintegrowanym intelu lub sisie)

Zdecydowanie.

> oczywuiiscie 512 MB lepsze niz 256 ale wg mnie pewniejszy 256 MB
> Twinmosa lub Goodrama(wieczysta gwarancja) niz 512 made in Psim Gorny.

Ja wybrałbym 512 noname. Tańsze pamięci też działają, a w końcu o to
chodzi autorowi wątku. Te kości pochodzą od znanych producentów, nie są
sklejane w garażu przez Mietka&Witka.

Na miejscu autora zamiast składać nowy sprzęt ZDECYDOWANIE rozejrzałbym
się za firmową maszyną poleasingową klasy Pentium 3. Na Allegro są
śliczne, małe komputerki Dell czy HP za 400-800 zł. Procesor 1000-1200MHz
w zupełności wystarczy "normalnych" zastosowań.

k,