Re: Nowy kompek do 1000 zl

Autor: Blesso <spam>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 19:24:08 MET DST

Co do zintegrowanego ukladu graf. to jak ktos widzial co sie dzieje z taka
grafa po 2 -3 latach to wie (mam w pracy kompa ktorego obraz doslownie "
plywa" na zintegrowanej grafie")
do tego jakosc obrazu z Ati jest przewaznie lepsza nicz z tanich kart na
nvidia (czy np zintegrowanym intelu lub sisie) ,plusem rowniez jest to ze
jest bezglosna w porowaniu np do niektorych kart z 9600.
 Szybkosc procka nie ma wielkieog znaczenia - bo czy bedize to Sem. 2300 czy
2400 osiagi in plus beda znikome ,
Pamiec RAM to obok zasilacza jeden z bardziej problematycznych elementow
kompa. Zaoszczedzic na no-name mozna 20-30 zl ale wielkiej pewnosci nie moza
ze pociagnie dluzej lub ze nie bedzie klopotow z komatybilnoscia (a
chociazby z n-force- w przyszlosci)
oczywuiiscie 512 MB lepsze niz 256 ale wg mnie pewniejszy 256 MB Twinmosa
lub Goodrama(wieczysta gwarancja) niz 512 made in Psim Gorny.
8MB czy 2 MB chache dysku ? do takich zastosowan jakie chce miec Gupik to
jasne ze 2. Po pierwsze tanszy,po drugie zadnego konkretnego zysku nie ma na
pracy kompa w tych zastosowaniach, a po trzecie dyski z 8 MB sa przewaznie
glosniejsze niz te z 2 MB - A samsung dlatego ze to cichy,zimny i w miare
bezawaryjny dysk(tak to sie wlasnie porobilo ze wybieram Samsunga a nie
Baracude - ktrora do tej pory dla mnie byla na topowym miejscu)
Obowiazkowo dobry zasialcz. Feel 300-350W (ten drugi jest bardziej cichy to
optimum) za 60-80zl

Blesso