Re: Compaq + kontroler RAID SI?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 21:13:39 MET DST

> Hmm..
> Chodzi Ci o BIOS płyty głównej?
> Nie ma w nim takiej opcji - owszem wykrywa tą kartę
> jako raid i nadaje jej nawet przerwanie,
> ale w menu wyboru dysku rozruchowego tego nie ma.

Zdecydowanie chodzi mi o BIOS płyty głównej. W większości typowych płyt
głównych można ustawić priorytety urządzeń dla procesu uruchamiania systemu,
także kontrolera typu SCSI. Byćmoże Twoja płyta tego nie ma... (proponuję
sumiennie przejrzeć wszelkie zakamarki setupu).

> Jeżeli chodzi Ci o BIOS karty, to nie wiem,
> jak się do niego dostać...
> A gdybym zainstalował tą kartę na innym kompie,
> i ustawił konfigurację, to czy po przeniesieniu
> go z powrotem musiał bym to robić od nowa?

Kiedy BIOS karty uruchamia się, zwykle przedstawia się i wypisuje kombinację
klawiszy aktywującą setup. Byćmoże za szybko znika i jej nie widzisz.

> Pzdr.:
> Pajchiwo

Pzdr

Paweł