Re: Glosniki do 110 zlotych i karta dzwiekowa

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 17:24:02 MET DST

Krzysiek napisał(a):
> Do tej pory pracowalem na 2 zwyklych glosnikach za ~20 złotych i
> zintegrowanej karcie dzwiekowej (Realtek AC97). Jakie glosniki 2.1 do
> 110 zlotych i jaka karte dzwiekowa kupic, zeby odczuc slyszalna roznice
> w dzwieku? ;) Domyslam sie, ze za te cene nie zostane jakos porazony jak
> 80-cio letnia babcia, ktora poszla pierwszy raz do kina i umarla z
> wrazenia, ale roznice w dzwieku chcialbym odczuc. ;) Glosniki beda
> uzywane tak do muzyki jak i do filmow czy gier. Zastanawiam sie nad
> glosnikami Creative SoundWorks SBS-350 2.1 (http://tnij.org/SBS350) w
> [...]

Sprawdź, czy gdzieś w domu nie leżą ci jakieś kolumny. Następnie na
Allegro, albo gdzie indziej, kup używany wzmacniacz (polecam unitry
serii PW albo WS - są ładne). Wyjdzie ci <100zł, a jakość odtwarzanego
dźwięku będzie poza jakąkolwiek konkurencją w stosunku do komputerowych
pierdziawek w tym przedziale cenowym.

Skoro do tej pory w ogóle byłeś w stanie słuchać głośników ~20zł, to
różnica w kartach dźwiękowych będzie dla ciebie niezauważalna.

--
Yakhub