Użytkownik "aidahow" <aidahow@op.pl> napisał w wiadomości
news:dcnmon$4kr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kierując się priorytetami od asortymentu, serwisu, później do obsługi
a na
> końcu do cen - www.komputronik.pl
>
> Kontakt telefoniczny z nimi to porażka jak stąd do tamtąd -
stacjonarne
> telefony odbierane są chyba tylko w serwisie i dziale reklamacji
(RMA). W
> większości wszystkie inne podane na stronie są olewane, tak samo jak
> komórkowe które zawsze są "abonent nie dostępny" oraz gg na któro nikt
nie
> odpisuję. Ale jeśli masz stalowe nerwy to nie zawiedziesz się bo jak
już się
> dodzwonisz to będziesz zadowolony :) - nie robią problemów w serwisie,
aby
> sprzęt był kompletny. IMHO wolę kupić lokalnie... ;)
Tak jakoś nagle przyszło mi na myśl: oni mają certyfikat ISO,
nieprawdaż? Czy ktoś próbował się skarżyć do PCBC (Polskie Centrum Badań
i Certyfikacji, podaję z głowy) na te "dolegliwości"? A jak nie do PCBC,
to do innej instytucji, która weryfikuje procedury na zgodność z
certyfikatem?
-- Lejak jarol@konto.ODSPAMIACZ.plReceived on Tue Aug 2 17:15:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 Aug 2005 - 17:51:03 MET DST