Re: Glosniki do 110 zlotych i karta dzwiekowa

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 18:20:30 MET DST

PSYLO wrote:

> Słuchałeś też Creative i Logitech? Bo szczerze mówiąc, brzmienie tych
> głośników niczym nie odbiega IMHO od (a słuchałem też m.in. modelu
> ET-555 2.1) "szitów" a'la MediaTech, Manta itp. W porównaniu do
> wymienionych na początku producentów, te mają bardzo kiepskie brzmienie

Nie żebym nie wierzył w Twój "słuch absolutny" - ale jesli uważasz że
takie "przerośnięte zestawy słuchawkowe" a la SBS-350 (satelitki /aż/ 3W
każda - jedne z moich słuchawek są niewiele słabsze, i "mocarny" sub w
porywach do.. 6 W) mają lepsze brzemienie od "shitów" typu choćby MT-333
czy MT-338, to chyba czas bookować wizytę u laryngologa, bez urazy ;-)
Jesli chodzi o np. urządzenia wskazujace też bez wahania poleciłbym
Logitecha a omijał MT. Ale trzeba pamiętać ze w głośnikach to /nie/
znaczek firmy na nich naklejony gra, tylko sam głosnik.. Można nie lubić
MT, ale ich "topowe" zestawy 2+1 "wymiatają" odsłuchowo np. low-endowe
zestawy Creative'a, choć nie dorównują im jakością wykonania.

> i nie widzę najmniejszego sensu pakować w nie kasy... Taka moja opinia.

To zależy czy priorytetem w danym przedziale cenowym jest jakość czy
brzmienie..

Pozdrawiam