Re: sklepy on-line?

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 11:18:30 MET DST
Message-ID: <dcq23j$o0$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Jarosław Lech" <jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości
news:42ef8d21$1@news.home.net.pl...
> nieprawdaż? Czy ktoś próbował się skarżyć do PCBC (Polskie Centrum Badań
> i Certyfikacji, podaję z głowy) na te "dolegliwości"? A jak nie do PCBC,
> to do innej instytucji, która weryfikuje procedury na zgodność z
> certyfikatem?

to tak nie dziala. audytor zewnetrzny sprawdza jedynie zgodnosc postepowania
pracownikow z procedura wewnetrzna, ktora jest tworzona przez tych
pracownikow. jesli nie jest tam wpisane, ze maja odebrac telefon po 3
dzwonku, a z pewnoscia nikt takich glupot nie wpisywal to nie musza tego
robic. jakosc obslugi klientow sprawdza sie wg normy ankieta satysfakcji
klienta. sposob w jaki bedzie ona przeprowadzona i grupa docelowa wybierana
jest przez tychze pracownikow rowniez. w ich przypadku nie moga sie spytac
kilkuset tysiecy osob, wiec zapewne wystarczy jak umieszcza na stronie linka
z ankieta do klikniecia "czy jestes zadowolony z zakupu, tak/nie" i ocenia
dane statystyczne. ale wystarczy, ze nie umieszcza pytania "czy jestes
zadowolony z predkosci odbierania telefonu" i juz maja spokoj, bo nie
uslysza odpowiedzi, o ktorych wiedza, ze nie chcieliby uslyszec. to tak jak
z sondazami wyborczymi. a tak nawiasem mowiac to jak ktos mysli, ze iso
jakiekolwiek podnosi jakosc obslugi to niech zmieni kraj na inny. w tym
nauczono sie od razu jak tym manipulowac

tbg
Received on Wed Aug 3 11:20:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 03 Aug 2005 - 11:51:02 MET DST