>> Jeszcze pytanie: LCD ma 1 martwy subpiksel. Czy po zwrocie (mimo ze
>> sami mi taki wyslali) do sklepu moga tam stwierdzic, ze to wada i odmowic
>> przyjecia?
>
> Po pierwsze w przypadku sprzedazy "na odlegosc" masz ustawowe 10 dni na
> zwrocenie towaru bez podania przyczyny.
Tak wlasnie chce zrobic - odeslac towar korzystajac z prawa, ze
moge zwrocic sprzet przez 10 dni bez podania przyczyny, gdyz mamy
do czynienia ze sprzedaza on odleglosc (umowa nie byla zawarta w
siedzibie firmy).
Tylko, ze odeslany sprzet musi byc sprawny (nieuzywany).
Zastanawiam sie, czy nie moga powiedziec mi: sprzet jest niesprawny, bo
na LCD jest jasna plama i martwy subpiksel. W ten sposob sprawa
pewnie by trafila do serwisu, a tam by stwierdzili, ze zgodnie z
gwarancja subpiksel nie jest wada - sprawa otwarta byloby to, jak
potraktowaliby sprawe tej plamy.
Z drugiej strony, skoro martwy subpiksel w tej klasie wyswietlacza
LCD nie jest traktowany jako podstawa do naprawy gwarancyjnej,
to zapewne nie jest traktowany jako wada i nie powinni mi odmowic
przyjecia sprawnego sprzetu.
Robot.
Received on Tue Aug 2 12:45:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 Aug 2005 - 12:51:03 MET DST