Re: Nietypowy zestaw potrzebuje ;)

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here__at__and_here_go2.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 08:09:23 MET DST

On Tue, 2 Aug 2005 01:54:34 +0200, "LQ" <lq@o2.pl> wrote:

>Witam
>Potrzebuje komputer (a raczej częsci) który spełni następujące wymagania:
>1. praca non-stop przez ok 3/4 roku w temp ok. 10 st.C
>2. jak najmniejsza awaryjność
>3. jak najmniejsza cena
>
>Komputer ten pracował by praktycznie bez obciążenia (prosty program MSDOS).
>Program czyta dane przychodzące portem COM i zapisuje je na dyskietce.
>Wymyśliłem więc, że najlepszym rozwiązaniem będzie płyta z zintegrowana
>kartą graficzną, najtańszy procesor, dobry zasilacz i najtańsze pamięci (no
>i FDD).
> [...]

Ja bym kupił jakiś używany markowy komputer z Pentium II lub
Celeronem. Często miały właśnie pasywne chłodzenie na prockach - i
zasilacze o niedużej mocy (ergo - wydzielające mało ciepła).
Może coś w stylu http://www.allegro.pl/show_item.php?item=58796031
U znajomych już drugi rok chodzi jako router (w pokoju) i nie
narzekają.
Chłodzenie? Zdjęta obudowa...