Re: gigabyte GA-K8NS 754 + 2x kingston dual 512 400MHz

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 08:31:33 MET DST

fanto2 wrote:

> oczywiscie wsadzilem kosci w rozne sloty.. i to samo.. na serwisie
> kolesie mieli jeszcze 7 takich kosci i na kazdej to smo takze to nie
> jest wina ramu tylko plyta. czytalem na benchmarku ze cos jest nie tak
> z pamieciami na 754 :(
> co radzicie?

Napisałem co radzę w pierwszej odpowiedzi. Przeczytaj i zastosuj.

Z pamięciami na S754 wszystko jest "tak". Trzeba tylko pamiętać, że przy
więcej niż trzech bankach zwalniają z 200 do 166. Jak masz dwa
dwustronne moduły pamięci to właśnie to Cię dotknie. Nie ma to jednak
związku ze stabilnością czy zwisami. Zmień BIOS na wersję F11 i sprawdź.