Nietypowy zestaw potrzebuje ;)

Autor: LQ <lq_at_o2.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 01:54:34 MET DST

Witam
Potrzebuje komputer (a raczej częsci) który spełni następujące wymagania:
1. praca non-stop przez ok 3/4 roku w temp ok. 10 st.C
2. jak najmniejsza awaryjność
3. jak najmniejsza cena

Komputer ten pracował by praktycznie bez obciążenia (prosty program MSDOS).
Program czyta dane przychodzące portem COM i zapisuje je na dyskietce.
Wymyśliłem więc, że najlepszym rozwiązaniem będzie płyta z zintegrowana
kartą graficzną, najtańszy procesor, dobry zasilacz i najtańsze pamięci (no
i FDD).
Teraz zaleje Was serią pytań ;)
1. Jaka najtańsza płyta główna pod AMD (chyba tańszy i mniej sie grzeje) z
portem RS232 oraz zintegrowaną grafiką?
2. Jakie pamięci? Czy dostepne są jeszcze 128MB (albo 64?)
3. Jaki procesor? Jak bardzo sie grzeje Sempron 2200?
4. Jaki zasilacz bedzie działał przez 3/4 roku i nie będzie za bardzo
hałasował?
5. Jakie chłodzenie?
Z pkt. 5 to chyba największy problem gdyż idealne to by było chłodzenie
pasywne (tj. bez wentylatorów). Czy są na rynku jakieś Zalmany czy inne
wynalazki które pociągną Semprona bez wiatraków? Może mozecie mi zapronowoac
inne rozwiazania? Czy może olać wszystko i wrzucić jakies tanie małe
wentylatorki?
Pozdrawiam
LQ