IBM i815E +Celeron(y) nie uruchamia się

Autor: Grzegorz <mystuff_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 00:15:23 MET DST

Witam,
mam komputer IBM NetVista 6647 z płytą na chipsecie i815E, komputer działa
poprawnie z procesorami P III 733 (i 933). Niestety próby uruchomienia z
Celeronami 800 i 1100 Coppermine niepowodzą się, wentylator na zasilaczu
zaczyna się kręcić i nic poza tym się nie dzieje. W jednym sklepie
komputerowym powiedziano mi, że to wina "niektórych" Celeronów. Proszę o
podpowiedź co można zrobić aby uruchomić komputer z tym Celeronem,
lub "jakiś" link do informacji potwierdzającej felerność niektórych partii
Celeronów (będę starał się na tej podstawie zwrócić procesor). W archiwum
grupy niestety nie znalazłem informacji na ten temat, jedynie posty z
informacją, że Celerony działają z chipsetem i815. Czy może być przyczyną, że
jest to płyta IBM?

z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam Grzegorz