Re: IBM i815E +Celeron(y) nie uruchamia się

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 21:03:44 MET DST

Dnia 2.8.2005, Grzegorz napisał(a):

> Witam,
> mam komputer IBM NetVista 6647 z płytą na chipsecie i815E, komputer działa
> poprawnie z procesorami P III 733 (i 933). Niestety próby uruchomienia z
> Celeronami 800 i 1100 Coppermine niepowodzą się, wentylator na zasilaczu
> zaczyna się kręcić i nic poza tym się nie dzieje. W jednym sklepie
> komputerowym powiedziano mi, że to wina "niektórych" Celeronów. Proszę o
> podpowiedź co można zrobić aby uruchomić komputer z tym Celeronem,
> lub "jakiś" link do informacji potwierdzającej felerność niektórych partii
> [...]

Tu powinieneś znaleźć odpowiedź.
http://www-306.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-50706
Pamiętam, że przy takiej samej zmianie przy NetVista 6568 zanim wymieniłem
procek trzeba było użyć jakiegoś softu do zmiany ustawień na płycie, albo
aktualizować BIOS - dawno to było i już nie pamiętam dokładnie.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559