Re: Podkręcania Bartona

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 00:13:44 MET DST

Janqo wrote:

> Bo mam go teraz puszczonego na FSB 190 i wszystko chodzi stabilnie
> już 2 h i temperatura procka nie przekracza 55 st.

Akurat temperatura procesora nie jest tutaj najważniejsza (chociaż
oczywiście ważna). PCI na Twojej płycie chodzi z taktowaniem 38MHz co
może skutkowac błędami w zapisie, a nawet uszkodzeniem. Podobnie może
być z innymi urządzeniami. 38MHz to niby niedużo, ale np. na moim
Asusie A7V8X-X 180MHz już nie chodziło dobrze.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl