LCD w notebooku, rozświetlona plama

Autor: Robot <Robot_nie_mam_maila_at_hotmail.com>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 00:08:37 MET DST

Witam,

Wlasnie dostalem przesylke z zamowionym
notebookiem.
Problem polega na tym, ze po prawej stronie
wyswietlacza widnieje "plama" - obszar kolisy
nieco jasniejszy od reszty. Jest to widoczne
zwlaszcza pod katem.
Czy to wada wyswietlacza i najlepiej w cholere
odeslac im szajs, czy tez moze to zjawisko przejsciowe?
Czym tlumaczyc taki efekt? Moze to nierownomierne
podswietlenie matrycy...
Inna sprawa to martwy na dzien dobry subpiksel.
Druga rzecz: mam problem z zabootowaniem dysku
z instalacja Windows XP. Na komputerze stacjonarnym
bootuje sie bez problemu. Na notebooku kilka razy
probuje odczytac, po czym stwierdza, zeby wlozyc
dysk z systemem...
Nagralem bootowalna plyte z FreeDOSem, ktora
daje sie zabootowac na notebooku.
Czy to moze byc problem z plyta WinXp, czy tez
raczej z CD-ROMem w Notebooku.
Notebook to ASUS.

Dziekuje z gory za sugestie.

Robot.