GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 14:41:37 MET DST

Witam!
Mam kilka pytan do dwoch spraw:

1) Jak na sprzecie wymienionym w temacie podkrecic procka.
Mam plyte glowna GIGABYTE. W biosie mam zakladke "PC Health status" w ktorej
mam nieaktywne nastepujace pola:
  Current CPU Temperature;
  Current CPU FAN Speed;
 Przy podkrecaniu bedzie wyzsza temperatura stad moje pytanie jak ewentualnie
zwiekszyc obroty wiatraka? Teraz mam temperature w granicach 27-32 stopnie
(na witatraku Freezone 100Cu)

2) W zakladce MB Intelligent Tweaker (M.I.T)
  CPU Frequency - 200 - z mozliwoscia dojscia do 400
  CPU Spread Spectrum - Center Speed - z mozliwoscia wylaczenia
  PCIE Clock - 100 - z mozliwoscia dojscia do 150
  K8 CPU Clock Ratio - default - (przedzial z mozliwoscia ustawienia
od x4 800MHz - x11 2200MHz)
  Robust Graphics Booster - Auto (Fast, Turbo)
  CPU voltage Control - normal ( 0,800V do 1,750V z mozliwoscia przeskoku co
0,025V)
  Normal CPU VCore - 1,500V - Nieaktywna opcja
  Core Power voltage control - normal - mozna zmieniac co 0,1V
  HT-Link voltage control - normal - mozna zmieniac co 0,1V
  DDR voltage control - normal - mozna zmieniac co 0,1V

Lubie sie bawic roznymi benchmarkami i chcialbym sprawdzic jak beda wygladaly
wyniki na podkreconym sprzecie, jaki bedzie wzrost i jak bedzie sie
przedstawiala sytuacja w porownianiu z innymi procesorami.
Jaki jest dobry program do sprawdzania stabilnosci i wydajnosci procka i
wiatraka na procku?
 Za wszelkie rady z gory wielkie Thx.