Re: Re: 100% wykorzystanie procesora w DOS

Autor: gg <osoba_at_microsoft.com.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 13:29:02 MET DST

Użytkownik "wik" <wik@badmail.org> napisał w wiadomości
news:pan.2005.08.01.10.52.58.394413@badmail.org...
> in- to w zlozeniach znaczy i 'w' i 'nie'.
> zajrzyj do slownika wyrazow obcych, a znajdziesz tam, ze incompatibilis
> znaczy tyle co niezgodny.

w języku polskim również? przypominam że chodzi o "inkompatybilność"

Przez użycie zlepka różnych wyrazów zaistniała pewna _injednoznaczność_.
Ale ponieważ reguła którą byłeś łaskaw objaśnić była mi wcześniej
_inznana_ dziękuję za zwrócenie uwagi. Ubolewam nad tym, że jestem takim
_indouczonym_ cwaniakiem. Mam nadzieję że Cię swoją ignorancją nie
_zinsmaczyłem_. Ale szybko się uczę i postaram się stosować "in" w
złożeniach.

;P

--
pozdrawiam