Re: zakup UPSa - pobór mocy ?

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 13:34:24 MET DST

Użytkownik "amorek" <amoorek78_WYCIACHAJTO_@interia.pl> napisał w wiadomości
news:dckpqu$lil$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 1. Jaki UPS do tego wystarczy, jaką minimalną moc musi mieć ? Co polecacie
> ?
> 2. Ile prądu taki UPS pobiera ?, chodzi mi ile przy włączonym komputererze
> 300godzin miesięcznie będę musiał zapłacić za rachunek za prąd.

Jak napisal MadMan, zestaw bedzie ciagnal jakies +10% tego co teraz. Do
takiego zestawu jakis Ups 400VA starczy (350 tez wytrzyma,ale gorzej) -
znajomy ma b. zblizony sprzet tylko w miejscu LCD ma 17stke CRT i 1 dysk i
spokojnie juz na zuzytej porzadnie baterii mu APC BackUPS 400 wytrzymuje
skoki napiecia i kilka minut pracy. Z nowa bateria powinno to byc jakies
10min.

Pozdrawiam
Mikolaj