Re: Które notebooki najmniej awaryjne?

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 22:27:23 MET DST

Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
wiadomości news:42e933dd$1@news.home.net.pl...
> Zapomniałem dodać, że chodzi mi raczej o te notebooki z początku serii T -
> 20, 21 i 22. Na T42 raczej mnie nie stać.

Nie wiem do czego ten lapi będziesz używał, ale np. w moim przypadku IBM
ThinkPad 600E ma wyjście na dodatkową mysz PS/2 ale NIE na klawiaturę !
(kumpel wpadł z jakims innym nowszym modelem i to samo miał). Niby znikoma
szkodliwość społeczna, ale mam taki fajny czytnik kodów kreskowych pod
klawiaturę PS/2 i niestety nie działa - muszę dokupić innego laptopa.
Gniazdko pod klawiaturę jest tylko w stacji dokującej, mam ale diabelstwo
ciężkie jak 5 takich laptopów.(a czytnik na jakimś Dellu i HP działał bez
problemu)

Druga wada w 600E: Jeśli właczę potr LPT w tryb ECP (a nie standardowo
bidirectional, na takim mi nie działa programator) brakuje zasobów.
Skończyło się na wyłaczeniu wbudowanego modemu (z portu IrDA nie zrezygnuję
bo drukuję bezprzewodowo na laserówce).

Także warto trochę tego typu informacji zaciągnąć, chyba że ma to być
maszynka do pisania i surfowania po necie.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Megane 1.6RT '96