Re: Które notebooki najmniej awaryjne?

Autor: Maciej Wójcik <wmaciej_at_.N.O.post.S.P.A.M.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 22:55:20 MET DST

> Nie wiem do czego ten lapi będziesz używał, ale np. w moim przypadku IBM
Raczej żadne skanery kodów kreskowych mi nie będą potrzebne ;) A próbowałeś
taki rozgałęziacz na USB z dwoma portami PS/2? Może pomoże.
Do czego potrzebuję notebooka? Pisanie w PHP (czyli jakiś serwerek
www+php+mysql w tle), Internet, Outlook, czasem jakiś DivX w podróży.
Generalnie najlepiej gdyby był mały i lekki. Chociaż IBMy serii T (20/21/22)
są też przyzwoite, mimo, że już spore matryce mają i tym samym są dość duże.
A idąc za ciosem w ostateczności może być i Dell serii CPX...

> Także warto trochę tego typu informacji zaciągnąć, chyba że ma to być
> maszynka do pisania i surfowania po necie.
No, generalnie to takie są założenia ;) Z urządzen dodatkowcyh przewiduję
tylko jakąś kartę WiFi na PCMCIA, ale to chyba nie będzie jakichś większych
problemów powodować.

--
Pozdrawiam,
Maciej Wójcik