Re: Które notebooki najmniej awaryjne?

Autor: Maciej Wójcik <wmaciej_at_.N.O.post.S.P.A.M.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 21:38:04 MET DST

> T42 uchodzi za najbardziej wytrzymały ale jest jednocześnie bardzo drogi.
Zapomniałem dodać, że chodzi mi raczej o te notebooki z początku serii T -
20, 21 i 22. Na T42 raczej mnie nie stać.

> Miałem Compaqa ponad 2 lata
[ciach]
Dobra, Compaq wykreślony z listy :] Zresztą i tak mi się nie specjalnie
podobał (Armada M300).

> Tośki to teraz wg mnie sprzęt dla kobiet (bez urazy, ale są tylko ładne,
> poza tym bardzo delikatne).
Może te aktualne modele i ładne, ale z tych co ja szukam, to mi się
specjalnie też nie podobają ;)

Zastanawiam się między IBM T20/21/22 a Dellem serii CPX oraz (w kategorii
maluchów) między IBMem 240, Dellem L400, Panasoniciem CF37 i HP Omnibookiem
500.

--
Pozdrawiam,
Maciej Wójcik