Re: Reklamacja w Proline

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 12:35:16 MET DST
Message-ID: <dbqic2$gdh$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Arek" <arcady2WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3f37.000000a5.42e0c7d2@newsgate.onet.pl...
(ciap)
> Kiedyś pojechałem do nich kupić sobie chłodzenie do karty GFX. Klientów w
> sklepie nie ma, sprzedawcy sobie gadają, a ja czekam... i czekam...
> Wkońcu im przerwałem i grzecznie pytam, co chcę kupić, a sprzedawca - "nie
ma".
> Rózwież mówię, że przecież na stronie pisze - "średnia ilość"!
Sprzedawca - "ale
> widocznie ktoś przed Panem wykupił".
>
(ciap)
Dla mnie takie zachowanie to dyskwalifikacja ...
najczęściej dożywotnia ;)
BTW dwa duże spożywcze i zieleniak na moim osiedlu przeżyłem ;)
Włodek
Received on Fri Jul 22 12:40:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Jul 2005 - 12:51:16 MET DST