Re: Reklamacja w Proline

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 12:17:54 MET DST
Message-ID: <3f37.000000a5.42e0c7d2@newsgate.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

(...)
> Zamiast odeslac nowa plyte (co ma miejsce w kazdym zanujacym sie sklepie -
> jezeli sprzet sie sypnal po uplywie 7 dni od daty zakupu) to sie glupio
> tłumacza, ze nie maja takich na stanie(a ja widze ze w sklepie internetowym
> tych MB jest FULL). No i gatka, ze plyte wyslali do importera (ten pewnie
> odesle ja do Taiwanu ;)).

To jedna z tych firm co ma klienta w d...!

Może mała anegdotka wyjaśniająca moją opinię...

Kiedyś pojechałem do nich kupić sobie chłodzenie do karty GFX. Klientów w
sklepie nie ma, sprzedawcy sobie gadają, a ja czekam... i czekam...
Wkońcu im przerwałem i grzecznie pytam, co chcę kupić, a sprzedawca - "nie ma".
Rózwież mówię, że przecież na stronie pisze - "średnia ilość"! Sprzedawca - "ale
widocznie ktoś przed Panem wykupił".

By upewnić się w swojej opini dotyczącej tego sklepu zadzwoniłem następnego dnia
z rana (w sobotę). Wykonałem ze 20 telefonów i wkońcu się ktoś zlitował i
odebrał (a to nie było w sezonie urlopowym).
Pytam o chłodzenie karty GFX, a odpowiedź - "jest większa ilość".

Chyba zachowania sprzedawcy w sklepie nie muszę komentować...

-- 
Pozdrawiam, Arek
-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Received on Fri Jul 22 12:20:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Jul 2005 - 12:51:16 MET DST