Re: PII 400MHz vs. Celeron 466MHz

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 13:10:51 MET DST

"Wojciech Michalczuk" 1ko0t8v7862aw.dlg@a.dlaczego.tu.nie.ma.klamek

> Jest sobie komputer. Siedzi sobie tam w środku Celeron 466@525.
> Mam okazje bezpłatnie wymienić go na Pentium II 400MHz. Nie mam
> pojęcia jak toto się kręci, ale podkręcić troszkę mam zamiar.

Jeśli do typowych zadań, nie do wysublimowanych testów -- będzie
na pewno szybciej.

> Pamięci jest cała mieszanka, 224MB, są kości zarówno PC100 jak i PC133, ale
> jakbym się bardzo uparł mógłbym skombinować cały RAM na PC133.

Ta pamięć jest równie szybka jak dzisiejsze szybkie dyski. :)
(wiem, bo mam -- piszę o transferze, nie o czasie dostępu)

> Czy to P2 będzie choć troszkę wydajniejsze od tego Celerona @525? Do ilu
> trzeba by to P2 podkręcić by mówić o zysku wydajności?

Moim zdaniem będzie prawie na pewno wydajniejsze, choć
będziesz mógł przeprowadzić test, który temu zaprzeczy.

Jeśli za friko -- na pewno warto.

> Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam. (c) Henri Monnier

Niestety przez jedynkę. ;)

E. :)