PII 400MHz vs. Celeron 466MHz

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 12:05:21 MET DST

Jest sobie komputer. Siedzi sobie tam w środku Celeron 466@525.
Mam okazje bezpłatnie wymienić go na Pentium II 400MHz. Nie mam pojęcia jak
toto się kręci, ale podkręcić troszkę mam zamiar.

Pamięci jest cała mieszanka, 224MB, są kości zarówno PC100 jak i PC133, ale
jakbym się bardzo uparł mógłbym skombinować cały RAM na PC133.

Czy to P2 będzie choć troszkę wydajniejsze od tego Celerona @525? Do ilu
trzeba by to P2 podkręcić by mówić o zysku wydajności?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//