Re: Pentium 4 - blokada termiczna

Autor: Bylski <bylski_at_NOSPAMbuziaczek.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 20:07:15 MET DST

> Nie masz pojęcia o czym piszesz. Naoglądał się filmików i uważa sie za
> eksperta. Proponuję abyś w czasie pracy zdjął radiator z procesora i
> spróbuj na tym popracować (chociażby P4). Póżniej wyniki przedstaw grupie.

> Ten filmik polazywał, m.in. że płyty od athlonów nie działają tak jak
> trzeba, bo nie odcinają zasilania kiedu proc się przegrzewa.

> Widzę że jesteś ogromnym autorytetem w tej dziedzinie. Normalnie wybuduję
> ci pomnik i będę słał do ciebie modły dwa razy dziennie. Normalnie LOL.
> Później ktoś to przeczyta i zapragne popracować na nowiutkim Presscocie
> [...]

Dzięki za Twoje trafne uwagi, wiele mnie nauczyły. Za eksperta nie uważam
się, ale wiem, o czym piszę. Sądząc natomiast po tym, co Ty piszesz i jak
można Ciebie za takowego uważac ?
Abstrachując od tego, o co film miał przedstawiać i czy Presscot będzie się
wieszał czy nie bez radiatora jedno jest pewne: w przypadku P4 łatwiej jest
dobrać chłodzenie tak, aby wszystko działało jak należy, a podczas
eksperymentów nie spalił się proc - zabezpieczenie Intela daje poczucie
pewności, czego nie można powiedzieć o AMD.

Pozdrawiam

Bylski