Re: Pentium 4 - blokada termiczna

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 09:54:55 MET DST

Dnia Sun, 10 Jul 2005 21:28:40 +0200, Bylski napisał(a):

> P4 jak najbardziej - no problem.
> Ma zabezpieczenie termiczne, które spowalnia pracę procka, żeby zmniejszyć
> temperaturę.

Nie masz pojęcia o czym piszesz. Naoglądał się filmików i uważa sie za
eksperta. Proponuję abyś w czasie pracy zdjął radiator z procesora i
spróbuj na tym popracować (chociażby P4). Póżniej wyniki przedstaw grupie.

> Na Tom's Hardware nawet testy były... i to jakiś czas temu...

Ten filmik polazywał, m.in. że płyty od athlonów nie działają tak jak
trzeba, bo nie odcinają zasilania kiedu proc się przegrzewa.

> Ale na AMD nie próbujcie - tam żeczywiście windows nawet nie wstanie.... i
> potem w ogóle nic juz nie wstanie ;)

Widzę że jesteś ogromnym autorytetem w tej dziedzinie. Normalnie wybuduję
ci pomnik i będę słał do ciebie modły dwa razy dziennie. Normalnie LOL.
Później ktoś to przeczyta i zapragne popracować na nowiutkim Presscocie bez
radiatora, a póżniej przleci z płaczem, że po góra 10 sekundach wyłącza mu
się komputer i nie wie dlaczego

> Bylski

pozdr

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam