Re: proline

Autor: wafd <antyspamwolnykaukaz_at_op.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 14:48:58 MET DST

Heraklit wrote:
> Był 9 lipiec (sobota), gdy o godzinie 19:04 *wafd* w pocie czoła
> naskrobał(a):
>

> Mam raczej dobre "wspomnienia" z zakupów w tym sklepie: tanio i
> szybko. Jeżeli mogę Ci coś poradzić to po prostu zadzwoń do nich - to
> najlepszy sposób na otrzymanie informacji o zamówieniu.

Witam,
Otrzymałem informację o treści :
"Przesylka zostala wyslana, usterka w
schenkerze nie pozwala podejrzec statutu
przesylki"
Pozdrowienia,
ProLine (to cytat wkopiowany z pominięciem nazwiska handlowca)

Nic na temat opóźnienia dostawy w informacji nie było.
Zamówienie złożyłem 7 lipca przed godziną 12 w południe.
Mamy w tej chwili 11 lipca 2005 roku.
Napisałem też e-mail do Prezesa firmy, być może nie wie z jakimi
niekompetentnymi pracownikami przyszło mu pracować. Przez swoja złą pracę
niweczą jego wysiłki zawodowe i prestiż firmy.
"Mam raczej dobre "wspomnienia" z zakupów w tym sklepie". Słowo "raczej"
jest jak najbardziej na miejscu.
Wafd