Re: problem z pamięcią RAM

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 14:31:53 MET DST

> O tym, żeby poprawnie skonfigurować Outlook Expressa też
> pewnie pierwsze słyszysz? Włącz MIME, bo wysyłasz śmieci.

Mój błąd - sorki. Dzięki za zwrócenie uwagi.

> A co do przedrostków binarnych: <CIACH!>

A tutaj to już jesteś nadgorliwy i to zdrowo. Wiesz dlaczego? Jeśli nie to
sobie przeczytaj w Wikipedii: (cyt.) "Ta propozycja rozwiązania problemu
niejednoznaczności przedrostków nie przyjęła się jednak." Znaczy to, że
takie przedrostki można sobie za przeproszeniem w d*** wetknąć. Pozdrawiam.