Re: laptop , czy znacie coś lepszego niż ten ?

Autor: zosia <sucip_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 14:50:02 MET DST

Od: Tomek <tomolder28@gazeta.pl>
    Temat: Re: laptop , czy znacie coś lepszego niż ten ?

>problem w tym , że Acery mają gwarancję 1 rok,

    a wcale nie!
    o tej gwarancji to tak sobie tylko piszą wszyscy, że rok. teraz
obowiązuje jakiś przepis o gwarancji konsumenckiej i odbiorca detaliczny
sprzętu (czyli nie firma tylko zwykły człowieczek, który kupuje dla siebie
do domu laptopa czy co tam innego) ma dwa lata gwarancji. ustawa w sejmie na
to była. jak kupowałam swojego laptopa (też acer-polecam
markę-aspire1524-"fullwypas, kombajn, b. wydajny i tani, tyle, że to
zastępstwo pod desktopa-3,6 kg, nie wiem czy tego kolega akurat szuka...) to
się dokładnie interesowałam i nawet dostałam mailem potwierdzenie od gościa
z warszawy z działu sprzedaży acera.
    zosia