Re: Zestaw do 2k zl

Autor: ROBBO 2 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 12:37:11 MET DST

Roki napisał(a):
> Po pierwsze gryzla mi sie z Radeonem 9550. Wymienilem plyte i bylo ok. Po
> drugie bylo duzo problemow z ograniem chipsetu (pojawialy sie konflikty).
> Pozniej dalo rade ale na poczatku sie gryzlo.

No patrz ja widzialem dokladnie te karte w Asrocku i dziala.
Podobnie jak 8500 itd. Ogranie chipsetu a to co znowu skoro to zwykly
KT400A ktory jest w tysiacach innych plyt.

> Orginalne MSI DVD w zestawie. Bardzo przyjemne szeleczki (waskie, zajmuja
> mniej miejsca), hub z dodatkowym usb i inne.

Gadzety krotko mowiac.

> Wiecej opcji. BIOS w ASRocku jest bardzo ubogi i przypomina mi produkty ECS.

I jak te opcje wplywaja na wydajnosc komputera bo to taki sobie argument.

> Prosze bardzo:) Moze dla niektorych nie sa one wystarczajace, jednak ja sie
> do tej plyty zrazilem. Znam ludzi ktorzy je maja i sobie chwala, jednak ja
> kupilbym MSI.

Twoj wybor, ale powioedz testowales wydajnosc tych plyt byla jakas
roznica bo smiem twierdzic ze nieznaczaca.