Re: Zestaw do 2k zl

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 12:15:11 MET DST

> A jak sie objawia bo jakos nie widzialem niestabilnych Asrockow.

Po pierwsze gryzla mi sie z Radeonem 9550. Wymienilem plyte i bylo ok. Po
drugie bylo duzo problemow z ograniem chipsetu (pojawialy sie konflikty).
Pozniej dalo rade ale na poczatku sie gryzlo.

> Klima, skora i komora chyba.

Orginalne MSI DVD w zestawie. Bardzo przyjemne szeleczki (waskie, zajmuja
mniej miejsca), hub z dodatkowym usb i inne.

> Co znaczy lepszy i czym sie objawia ?

Wiecej opcji. BIOS w ASRocku jest bardzo ubogi i przypomina mi produkty ECS.

> IMHO niech robi co chce ale chce poznac te argumenty.

Prosze bardzo:) Moze dla niektorych nie sa one wystarczajace, jednak ja sie
do tej plyty zrazilem. Znam ludzi ktorzy je maja i sobie chwala, jednak ja
kupilbym MSI.