Re: Monitor LCD 19' - wybor...

Autor: xeite <xeiteU_at_sUntlen.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 22:07:49 MET DST

Użytkownik "M K" <mobo@vp.pl> napisał w wiadomości
news:da1ih4$ih1$1@news.onet.pl...

> Podobne tematy juz byly to prawda, ale przy takiej kasie wole miec
> optymalnie dobrany monitor, tym bardziej ze wciaz wchodza nowe. Od kilku
> dni szukam monitora LCD 19' lub ewentualnie 17', ktory przy cenie okolo
> 1800zl bedzie jak najlepszy. W gre wchodza tylko matryce S-IPS i MVA,
> poniewaz zalezy mi na dobrych katach widzenia i kolorach. Bardzo wazne
> jest minimalne snuzenie, poniewaz gram duzo w sieciowe FPP i tu mam
> najwiekszy problem. Dlatego chcialbym wiedziec jakie monitory oparte na
> tych matrycach oferuja szybki i czysty obraz. Czy warto czekac az
> [...]

Ja wybralem NEC 1970NX, jest na S-IPS, postawilem go w szeregu wraz z paroma
innymi w podobnej cenie (ok 1.8tys) i wypadl najlepiej. To samo tyczy sie
smuzenia, problemow z przewijaniem text itp... Tez myslalem by czekac na
lepsze, ale ilez mozna czekac, zawsze cos lepszego na horyzoncie sie pojawia
i tylko sie czeka i czeka ;)

x.