Re: SATA + boot XP

Autor: Kuba <xhon_at_alfn.pbz.cy>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 22:04:27 MET DST

Użytkownik "Johnny" <polkiu@TNIJTO.poczta.fm> napisał w wiadomości
news:da1j3i$rje$1@nemesis.news.tpi.pl
> hello,
>
> dotychczas mialem dysk Seagate IDE 40GB, wczoraj nabylem dysk sata
> Seagate'a 80GB do plyty P5AD2 - rozpartycjonowalem, zainstalowalem
[ciach]
Miałem taki przypadek, a bynajmniej podobne objawy.
U mnie walnął na dysku SATA sektor 0. Dane i partycje widoczne, brak
możliwości ingerencji w MBR, dysk niebootowalny. Nie chcę Cię martwić, to
moze być to. Ja sprawdziłem to TestDiskiem. Szczęście miałem że dysk na
gwarancji był(ostatni dzień:), a dane odczytałem i skopiowałem bez
problemów.

--
Pozdrówka! Kuba Calów
ROT13 GG 5482312