Monitor LCD 19' - wybor...

Autor: M K <mobo_at_vp.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 21:53:32 MET DST

Podobne tematy juz byly to prawda, ale przy takiej kasie wole miec
optymalnie dobrany monitor, tym bardziej ze wciaz wchodza nowe. Od kilku dni
szukam monitora LCD 19' lub ewentualnie 17', ktory przy cenie okolo 1800zl
bedzie jak najlepszy. W gre wchodza tylko matryce S-IPS i MVA, poniewaz
zalezy mi na dobrych katach widzenia i kolorach. Bardzo wazne jest minimalne
snuzenie, poniewaz gram duzo w sieciowe FPP i tu mam najwiekszy problem.
Dlatego chcialbym wiedziec jakie monitory oparte na tych matrycach oferuja
szybki i czysty obraz. Czy warto czekac az rozpowszechnia sie MVA z
dopalaczem?

--
Pozdrawiam,
Arch