Re: Niebieski ekranik ... ;/

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 18:28:20 MET DST

mam to samo, ale od momentu update'u windows'a xp. Konfiguracja:
athlon 1600+
512 mb ramu
Chieftec 360DF
więc nie sądzę,że to zasilacz, tym bardziej, że przez półtora roku chodził dobrze i nadodatek ten komunikat występuje przy starcie pierwszy raz systemu (przy zimnym kompie lub lekko ciepłym). Po restarcie/wyłączeniu nie ma tegoż niebieskiego ekranu. Nie wiem też co to jest. Mam to od jakiś dwóch tygodni - nie występuje zawsze, ale dość często.
<WojtaS>
p.s. temperatury w normie
cpu do 51C w stress
mobo 31C