Re: Recenzja konfiguracji

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 18:30:49 MET DST

Dnia Thu, 30 Jun 2005 20:17:07 +0200, Dragunov napisał(a):

> Oj, kolega nie czytał chyba wszystkiego, to jest komp do pracy a nie do
> domu.
Czytałem dokładnie. Czy do pray, czy do domu lepiej we właściwy sposób
wydatkować pieniądze. Za jakiś czas upgrade do dwurdzeniowców może się
przydać, a na S754 tego nie uświadczysz. Dodatkowo jak chcesz pracować przy
tym kompie, to wiatraczek na mostku potrafi doprowadzić do szaleństwa.

> Chodzi o to, że będzie kupowany jako zamówienie publiczne i musze
> wszystko razem kupić w jednym sklepie.
Nie widzę problemu z zakupem komponentów które rekomenduję.

> Dodatkowo będzie wpisany do
> inwentarza z odpowiednią kartą charakterystyki i nie będzie tak łatwo w
> nim coś podmieniać, starych komponentów też nie sprzedam.
Jak komputer przestanie wystarczać, to nie sądzę żeby firma kupowała nówkę,
no chyba że to jakaś bardzo majętna firma.

> Dla tego też
> nie upieram się na s939 (do domu oczywiście bym kupił). Ważne było dla
> mnie żeby było pci-x i procesor 64bit. Za jakiś czas poważne firmy mogą
> zacząć robić szybkie karty pomiarowe (albo coś podobnego)na pci-x.
Mimo wszystko gigabyte k8nf-9 + A64 3000+ S939+ Modecom 300GT będą lepszym
pomysłem, wydajniejszym i cichszym.

> Pozdrawiam
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam