Re: Niebieski ekranik ... ;/

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 18:24:42 MET DST

Dnia Thu, 30 Jun 2005 18:01:12 +0200, Mily napisał(a):

> Aha... i ostatnio tez np. przy SWAT 4 czasami wiatrak od procesora przestaje
> dzialac. A po chwili znow sie resetuje... ;/
No to chyba mamy winowajcę. Jakie masz temperatury pod obcążeniem? może ten
wiatrak staje podczas innych gier i procesorowi jest zbyt ciepło? Jakie
dokłanide masz chłodzenie? Czy chłodzenie jest dobrze założone? Szczególnie
interesują mnie temperatury - odpal jakieś programy diagnostyczne.

Co do zasilacza, to znam dosyć pobieżnie tę firmę/model, ale nie jest to
zły wyrób i na pewno jest sporo mocniejszy of zailaczy Feel montowanych w
budach modecoma.

> Pomozcie:D
Pomożemy towarzyszu :D

> Pozdrawiam,