Re: Zamiana grafiki

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 17:24:12 MET DST

Sander napisał(a):

> *Każdy* FX obsługuje DX9.0 , czyli nawet FX 5200.
> Tak jak *każdy* GF 6xxx obsługuje DX 9.0c , czyli nawet GF 6200.

biedna ofiara marketingu ;) obsługuje, obsługuje. tak, masz rację!
podczas pokazu slajdów możesz cieszyć się piękna grafiką! ;)

> Na pewno były wydajniejsze, choć FX 5200 wspiera więcej funkcji.
> A jakość obrazu DX 8 vs. DX 9 ma się tak:
> http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wybieramy_karte_do_FarCry/obrazki2/dx9vsdx8.jpg

to aż tak istotne szczegóły? zwłaszcza gdy masz do wyboru DX8 w
1024x786, i DX9 w 800x600 albo nawet mniej. ewentualnie możesz wyłączyć
detale i obraz będzie wyglądał tak samo jak na starszej karcie :) mówimy
tu oczywiście o wydajności 5200. bo powyżej 5600 mimo wielu wad jakiś
tam poziom trzymają.

--
                 _____