drukarka - jaka kupic?

Autor: Karol <emajl_at_jahu.com>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 17:11:10 MET DST

witam

szukam drukarki do drukowania tekstu(niekoniecznie najwyzszej jakosci).
wazne jest aby drukarka byla tania w eksploatacji. zastanawiam sie czy kupic
atramentowke czy dorzucic kilka groszy i zaopatrzyc sie w jakas tania
drukarke laserowa. w oko wpadla mi drukarka OKI B4100 (
http://www.sklep.gral.pl/podzespoly/index_opis.php?id=4878&kodpodgr=65&prd=&pdgr=65&aaa=1 )
. co do drukarek atramentowych nie mam zadnych typow. nie bede drukowac
wiele. po prostu chce od czasu do czasu moc wydrukowac jakas dokumentacje i
chce to robic bez problemow (slyszalem ze w atramentowkach zasych tusz i
takie tam).
cena to maksymalnie 600zl (aczkolwiek im mniej tym lepiej, ale bez
przesady:)

dziekuje wszystkim za rady!