Re: koszty transportu - komputronik

Autor: plusz <plusz.usuwalny_at_na.irc.beztego.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 17:00:18 MET DST

Użytkownik "T.N." <xyzxyz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:da0sr3$pun$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, mam zamiar dokonać zakupu w którymś ze sklepów internetowych.
> Bardzo możliwe, że będzie to np. komputronik. Na stronie

ja bardzo lubię komputronik
generalnie jedna z lepszych stron informacyjnych

zwykle odbieram osobiście, bo mam sklep niedaleko

ale wczoraj skorzystałem z oferty sklep.april.pl
bo mieli najniższą cenę na Canon Pixima iP3000
no i nie ma kosztów dostawy :)

zamówiłem wczoraj o 9:30, zapłaciłem kartą, cały czas mogłem monitorować
status zamówienia na stronie, a późnie przesyłkę oddaną do DHL (na stronie
DHL)

i dzisiaj o 9:30 kurier dostarczył towar - a pełnią szczęścia było to, że
nie było mnie w domu, więc zadzwoniłem do DHL, podali numer do kuriera,
zadzwoniłem i poprosiłem o przywiezienie drukarki pod inny adres (500 metrów
dalej)
kurier bez problemu przywiózł sprzęt

czyli otrzymałem w 24 godziny do domu, nie płacąc ani grosza więcej niż ce

dodam, że nie jestem w żaden sposób związany z żadnym sklepem ani firmą
sprzedającą sprzęt

--
pozdrawiam
plusz ( http://www.plusz.pl )