koszty transportu - komputronik

Autor: T.N. <xyzxyz_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 15:41:55 MET DST

Witam, mam zamiar dokonać zakupu w którymś ze sklepów internetowych.
Bardzo możliwe, że będzie to np. komputronik. Na stronie

http://sklep.komputronik.pl/html.php?e=sklep:transport

podane są koszty transportu, jednak wydają mi się jakieś podejrzanie
małe. Czy dla kwoty towaru powyżej 500 zł. faktycznie należy doliczyć
tylko te 9.50? Bo nie chciałbym być zaskoczony, jeśli przy odbiorze
pojawi się jakaś dużo większa suma. Trochę to dziwne, bo tyle płaciłem
za dostawę dwóch płyt CD przez Pocztę Polską, a tutaj przecież będzie
firma kurierska i wielkie pudło (monitor). Jak to więc jest? Czy ktoś
miał z tym sklepem jakieś doświadczenia?

T.N.