Re: Zamiana grafiki

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 15:41:46 MET DST

Sander napisał(a):

> Coś Ci się chyba pobuliło,
> to w grach była wyłączona obsługa DX9 dla tych kart,
> i trzeba było grzebać w plikach konfiguracyjnych.

może, dokładnie się nie interesowałem, bo problem mnie nie dotyczył,
więc przyjmę, że Ty masz rację. :)

> Co ma 8.1 ? Pełne GF4Ti ma obsługę DX 8.1, a GF4MX obsługują DX 7.0.

nieprecyzyjne wyrażenie, FX ma to 8.1. a btw to dostałem kiedyś FX5200
jako zastępczą kartę i owego wspierania DX9 i tak się nie dało zobaczyć,
bo żadna gra na DX9 nie działała jak należy (małe rozdzielczości, mało
detali). g4ti były o wiele lepsze.

--
                 _____