Re: RAID i to co znalazl na nim CHKDSK

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 15:03:23 MET DST

On Thu, 30 Jun 2005 08:05:03 +0200, "BQB"
<adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

>Uzytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisal w wiadomosci

>A czy nie da rady cofnac dzialan chkdiska?

moze i jest, ale to jest wlasnie jakby moje pytanie.

> Moze zadzwon do M$, dzisiaj ostatni
>dzien supportu dla w2k, tylko mĂłw o stacji roboczej, nie serwer.

dzieki za odzew, ale koles kiedys dzwonil w identycznej sprawie, to mu
powiedzieli, ze na pewno zle komputer wylaczyl i umyli rece.
btw. to jest RAID5, a tego w WSK nie ma. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.