Re: Upgrade ECS K7S5A Pro

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 11:39:52 MET DST

> Wiesz może jakie są różnice między tym HoneyX`em a cheepo biosem? Na
> zwykłym k7s5a działa?

Mam wersję K7S5A 3.1. Wypróbowałem wiele biosów, jeszcze jak miałem
Athlona 1600+. Niemal wszystkie likwidowały wadę polegającą na
utracie nastaw biosu. Ale pozostawały cold-booty. W końcu kupiłem
procka 2400+. Na nim tragedia - na początku komp prawie wcale nie
chciał startować. Poszperałem i zainstalowałem ten powyżej, zimne
starty ustały (no, może jakiś raz na 100 razy się zdarzy). Jest to
jedyny bios jaki radzi sobie z tym problemem, na jaki trafiłem a
wypróbowałem ok. 10 biosów.
 A co do różnic między poszczególnymi biosami, to nie ma się co
wgłębiać, po prostu instalujesz i patrzysz czy sytuacja ulega
poprawie. K7S5A jest swego rodzaju wyjątkiem od zasady: Jak wszystko
biega, nie zmieniaj biosu. W tej płycie nigdy wszystko nie biega :)

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon2400+, 512MB SDR, GF4MX440, Feel 300W***