Re: Upgrade ECS K7S5A Pro

Autor: wwluk <wluk1000[no_spam>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 14:01:04 MET DST

Jacek Maciejewski wrote:
> Mam wersję K7S5A 3.1. Wypróbowałem wiele biosów, jeszcze jak miałem
> Athlona 1600+. Niemal wszystkie likwidowały wadę polegającą na
> utracie nastaw biosu. Ale pozostawały cold-booty. W końcu kupiłem
> procka 2400+. Na nim tragedia - na początku komp prawie wcale nie
> chciał startować. Poszperałem i zainstalowałem ten powyżej, zimne
> starty ustały (no, może jakiś raz na 100 razy się zdarzy). Jest to
> jedyny bios jaki radzi sobie z tym problemem, na jaki trafiłem a
> wypróbowałem ok. 10 biosów.
> A co do różnic między poszczególnymi biosami, to nie ma się co
> [...]

To ja chyba trafiłem na jakiś super egzemplarz :-), nie mam problemów z
utratą nastaw biosu (zdarza się, ale baaardzo rzadko, maksymalnie raz na
rok), ani z cold-bootami (jeszcze nigdy nie zdarzyło się, żeby komputer
się nie uruchomił). Jedyny problem, jaki mam z tą płytą to problem z
instalacją systemu Windows Millenium przy zamontowanej nowszej karcie
grafiki (gf4 mx, gf4 ti). Na początku instalacji następuje zwis komputera
i nie pomaga nic, oprócz włożenia starszej karty typu np. gf2 i podmiana
na moją przy pierwszym restarcie. Później już wszystko jest w najlepszym
porządku :-).