Samsung SP1604N /14N - kto ma?

Autor: Krzysiek. <_at_dla.zaufanych.zapytaj>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 15:12:35 MET DST

Witam

Prosze o podzielenie sie nastepujacymi informacjami:

Ile juz macie dysk na chodzie (czas pracy od zakupu, okolo...)?

Jaki macie motor HDD - jvc czy nidec (uwazany za cichszy!)

http://tomekb.iplus.pl/screenshots/jvc.jpg tak wyglada JVC (widac gdzie to
jest napisane), zobaczcie na tasiemke doprowadzajaca zasilanie (jej
ksztalt).

I teraz jesli macie NIDEC to czy tasma doprwadzajaca zasilanei do silnika
jest taka sama
http://www.silentpcreview.com/article82-page1.html jak na zdjeciu na tej
stronie (dysk po prawej) ? Bo nie napisalu w tym tescie jaki motor a fotka
zbyt mala by zobaczyc. Po konstrukcji tasmy - drucikow wystajacych z
silnika, dojde czy to jvc czy nidec.

Czy wasze 160GB samsungi (ATA, pATA, nie sata) sa ciche - brak skladowej
"piszczacej", o wysokiej czestotliwosci (jak skrzydla komara brrrr) podczas
pracy (w idle)?

Chyba taki bezdie cichszy od 7200.7 160GB seagate pATA. Tak mi sie wydaje
ale popytac.

Czy po jakims sensownym czasie dysk samsunga nie staje sie glosniejszy? Mam
barakude 4 juz 2-3lata i nadal, zgodnie z tym co w recenzji wyzej, jest to
topowy dysk jesli chodzi o cisze. Musze wymienic jednak na wiekszy i szukam
najcichszego w idle (nie chce mi sie bawic w obudowywanie i gotowanie dysku,
mam tylko na gumach na dole obudowy postawiony).

Dzieki serdeczne (moze dla czesci bezdie przegieciem takie badanie ale ja
slysze piszczacy tv pietro wyzej... eh, chyba odpale korsarza przy uchu i po
klopocie :P)